Merhabalar arkadaşlar.
Evimde internetim 300 mbit LAN kablosuyla bağlanınca ancak diğer odada ( evim toplamda 40 m2 max olabilecek mesafeyi hesaplayın işte çok uzak değil) ofis bilgisayarım az önce baktığımda 15 - 25 mbit çekiyor. Modemin yanında duran laptop da aynı şekilde 50 mbit. Çok farkediyor yani anlayacağınız.
Network işlerinden pek anlamam. O yüzden bir anlayan , tecrübe edinen varsa yardımcı olabilir mi? Ne yapsam bu hızı en azından 100e çıkarırım?
Yansıtıcı alıp, LAN kablosu çeksem üzerinden ne kadar farkeder?
Şimdiden teşekkürler.