Burakunver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adobe programlarında çoğu zaman convert edilmediği sürece hangi programda yaptıysanız açarsanız otomatik katman şeklinde açıyor.
Tam olarak anlayamadım? Ne yapmam gerekiyor?