İnsan hayatında iyi giden şeyleri hep kendinden saymaya ve kötü giden şeyleri hep uydurma bahanelere atmaya meyillidir.
Yolda düşen bir adam bunu nazardan sayabilir. Ama aynı adam bugüne kadar 100 kere düşme tehlikesi geçirip atlatmıştır ama bunu başkalarının yardımına bağlamaz.
Yani hayatınızdaki kötü şeyler birilerinin kötü enerjisi ile oluyorsa iyi şeylerin de birilerinin iyi enerjisi ile olması lazım.
Başınıza gelen iyi kötü her şey sizin kontrolünüzdeki tercihleriniz ve sizin kontrolünüzde olmayan rastlantıların kombinasyonu ile oluşur.