Halilahmad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vatandaş değilsiniz diye mi ?
Birçok sebebi vardır ama bankalar liman şirketlerine özelliklede kktc dışı kurulanlara banka hesabı vermiyor ,zamanın forumda adsense vergisine çözüm olur diye çok muhabbeti döndü

yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamamen online kalacaksa belki ama tavsiyem hala geçerlidir.
Hocam siz oalyı biraz araştırın amerikada şirket kurmanın online vs yok vergi olayıda 30.000 usd ye kadar 300 usd falan