Vatandaş değilsiniz diye mi ?
Birçok sebebi vardır ama bankalar liman şirketlerine özelliklede kktc dışı kurulanlara banka hesabı vermiyor ,zamanın forumda adsense vergisine çözüm olur diye çok muhabbeti döndü
Tamamen online kalacaksa belki ama tavsiyem hala geçerlidir.
Hocam siz oalyı biraz araştırın amerikada şirket kurmanın online vs yok vergi olayıda 30.000 usd ye kadar 300 usd falan