Ben oradaki bir arkadaşla konuştum ve söylediği şu; vergiler yüksek ve ihmal etmeye gelmiyorlar.
Tavsiyem Avrupa Birliği üyesi bir ülkede şirket kurmanız olacaktır.
https://firstbase.io/en/progress hocam oradaki vergi işleri öyle yürümüyor, buradaki gibi değil
Banka hesabı vermiyorlar