Aramızda amerikada şirket kuranlar vardır (firstbase.io) , Adsense ödemeleri amazon vsvs yerlerde işe yarıyor, Türkiyede faaliyet göstermek (e ticaret, adsense standart ltd faaliyetleri diğebiliriz sanıyorum) istersek bu şirketler üzerinde vergilendirme nasıl oluyor , Türkiyeye vergi vermek vs konu hakkında bilgisi olan varmı ?