Kullanan olmaktan ziyade kullanılan olmak istiyor insan ne yapacağını bilmeyince. Şöyle ki emeğinin karşılığını alacağını bilince.
Kazancımdan daha fazlasını kazanabilecek fırsatlar geçti elime ben kabul etmedim.. Neyse benim ki öneri

yolun sonunda benim dediğime gelmeyin de

)) Hayırlı işler