ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Devir iş yapma devri değil.. İşi yapan ile işe ihtiyacı olana arada köprü vaziyeti görme devri.. yani aracı...

Ben aracı işini sevmiyorum ama durum bundan ibarettir..

Kullanan olmaktan ziyade kullanılan olmak istiyor insan ne yapacağını bilmeyince. Şöyle ki emeğinin karşılığını alacağını bilince.