Konu
Bu aleti kullanan var mı??
15-04-2021, 00:46:21
#1
ilbeyg
Merhaba arkadaşlar şu aleti kullanıpta memnun kalan birileri var mı acaba? Varsa eğer +'larını ve -'lerini yazabilirler mi? Ve bu fiyata almaya değer mi?
https://www.trendyol.com/dopagu/ovma...chantId=114634