Merhaba arkadaşlar şu aleti kullanıpta memnun kalan birileri var mı acaba? Varsa eğer +'larını ve -'lerini yazabilirler mi? Ve bu fiyata almaya değer mi?

https://www.trendyol.com/dopagu/ovma...chantId=114634