Zekovic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mesela başınıza gelen 10 olayı başkasına anlattınız. O olaylardan 3 tanesi kötü sonuçlandı. (3/10 gayet normal bir oran). Siz de sadece bu 3 olay dikkatinizi çeker ve diğer 7 olayla ilgilenmezsiniz ve hatta hatırlamazsınız. Daha sonra da psikolojik olarak 3 şey anlattım 3'ü de kötü oldu diye düşünürsünüz.

Benim düşüncem bu şekilde.
1 senedir pasif gelir diyebileceğim işten düzenli gelir elde ediyordum. Kimse bilmezdi, tıkırındaydı. Çevremdeki insanlara anlatmaya başlamıştım son zamanlarda. Ve olay çok dillenmişti. Vay Mustafa böyle kazanıyor vs.
abi sebebsiz yere o iş bozuldu, ortada hiç bir sebebi yokken bozulması gerçekten tesadüf mü yoksa nazar mı bilmiyorum.
Baya moralimi bozan bir olaydı bu. Çünkü gelirimin neredeyse yarısını o oluşturuyordu.