yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vergi levhan olmalı dostum, 18 olmadan vermezler.
Hocam vergi levhasız kullanıyorum şu anda 18 yaş üstüyüm ama vergi levhası vermeden aktif kullanıyorum 1 hafta blokeli olarak