Asgari ücret ile üstelik yarısından fazlasını kiraya verip koca aileyi eti ile ananası ile geçindireceğini iddia edebiliyorsa 5 bin lirayı toplamak yerine o artan 100 lira mangal paralarını biriktirebilir bence. Allah yolunda olmayan kişilerden yardım kabul etmiyor mu ayrıca? Camii ye yardım ederken bile kimse Allah yolunda mısın diye sorgulamıyor, bu neyin nesi? Ayrıca Paris günahlar şehri olarak bilinir, fermente üzüm suyu içirmeye kalkarlar falan boşuna günaha girme bence. Suudi Arabistan bileti hem daha ucuz olur, Mekke ve Medine görmüş olursun belki kendine gelirsin. Koskoca asgari ücret alıp 5 bin liracık biriktirememek nedir ayrıca, bolluk içinde yaşıyoruz sonuçta akarken doldur işte kimseye muhtaç olmamış olursun. Gerçi daha üstelik vize dahil Paris'e gidiş geliş uçak bileti parasının ne kadar tutacağını tahmin edemeyen biri konuşuyor neticede çok şey yapmamak lazım.