@AeroCS; ve @mesutsteel; Hocam saolsun hemen yardımcı oldular. Kendilerine çok teşekkür ediyorum ve
Konuyu kilitliyorum.
İyi akşamlar,iyi çalışmalar R10 ailesi 😊