Konuya ekledim siteleri. Aralarında sanki idefix 1 tık daha iyi gibi geldi.
Hocam Idefix'te göze çarpan birçok simetri-hizalama hatası var, bunun yanında renk uyumsuzlukları da göze çarpıyor. Kitapseç ve Kitapyurdu da bana 2010 yıllarındaki website tasarımlarını hatırlatıyor. BKM diğer 3 siteye nazaran daha kullanışlı ve modern duruyor. Tabi BKM'nin de tasarımını beğendiğimi söyleyemem çok.