evet 2 saat geri alınınca kısmı kapanma oluyor.
genelgede 2 hafta yazmaması gayet normal vakalarda düşüş olursa genelde aynen geçerli olacak.
o zaman olay netlesti, ilk defa boyle kafa karistirici bir aciklama geldi, cogu kisi iki hafta sokaga cikmak bile yasak saniyor.