2 hafta boyunca sabit bu şekilde devam edecek. 2 hafta sonunda eğer vakalar düşmezse daha katı tedbirler alınacak. Sadece 2 hafta sürmeyecek yani
evet ben de ilk boyle anladim fakat genelge 17 mayisa kadar diyor, yani bayram sonrasina kadar. Genelgenin hicbir yerinde iki hafta olayi yok, bir de aksam 7 olunca kismi kapanma mi oluyor, iki saat geri cekince, bu kadar kolay miymis.
Sözcü: İçişleri Bakanlığından kısmi kapanma genelgesi.
https://www.sozcu.com.tr/2021/gundem...lgesi-6371605/