fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen adsense kazancınada değmez olsa bile 😂 çünkü trde adsense tıkları belli blog kur daha mantıklı 😂
Hocam sen vizyonlu adamsın, kim dedi Türkler için yapıyoruz diye