Konu
Dogecoini satsam mı ?
13-04-2021, 21:57:45
#6
zablin
exenin 0.23 olduğu dönemde 380 exen bozdurmuştum. Şu anda 10 civarı olmuş sanırım, bilsem unuturdum
bence bedavaysa 1 sene kadar unut, akmasada damlar.