Farklı bir yerde hesabın varsa oraya aktar ben paribuya aktardım. Paribuda dogem vardı üstüne ek yaptiim.
Arkadaşlar kampanya ile 150 doge dağıtıldı biliyorsunuz ilk geldiginde 65 TL idi şuanda 110 u gördü satıp paraya mı cevirsem yoksa satıp başka altcoin e mı girsem diye sorsam sanırım herkes YTD yazıp birşeyler yazacak

verdikleri hediyeleri alma gibi bir şey söz konusu olabilir mi ya ? Onu düşünüp durmaya başladım bu aralar