Arkadaşlar kampanya ile 150 doge dağıtıldı biliyorsunuz ilk geldiginde 65 TL idi şuanda 110 u gördü satıp paraya mı cevirsem yoksa satıp başka altcoin e mı girsem diye sorsam sanırım herkes YTD yazıp birşeyler yazacak verdikleri hediyeleri alma gibi bir şey söz konusu olabilir mi ya ? Onu düşünüp durmaya başladım bu aralar