Ripple zaten mahkemeden dolayı ağır hareket ediyordu, şimdi yavaş yavaş açılacaktır. Bir anda x3 x4 beklemek biraz hayal olabilir ama zamanla yükselecektir.
hocam bende öyle düşünüyorum da konuyu açtığım zamana yakın biraz düşüş oldu gözüm korktu ilk defa bu kadar fazla para yatırdım bir coine