Ben yükseleceğini düşünenlerdenim. Ama kesinlikle yatırım tavsiyesi olarak algılamanızı istemem. Şahsi görüşümdür.
Bana iyi paralar kazandırdı ve devam ediyor. Arkası sağlam anlaşmaları iyi güven veren bir coin. O yüzden artar hatta ciddi 3 haneli rakamları bile görür gibi bir görüşüm var.
Yine söylüyorum YTD Kişisel görüştür.
Ripple zaten mahkemeden dolayı ağır hareket ediyordu, şimdi yavaş yavaş açılacaktır. Bir anda x3 x4 beklemek biraz hayal olabilir ama zamanla yükselecektir.