Arkadaşlar adsense panelimizi yeni açtık ilk reklamı yayınlamaya başladık henüz pin durumuna gelmiş değiliz.. hem sitemiz hem de panelimiz yeni..Herşey türkçe türkiyeye göre ayarlı panel ayarları..
Bu panel içine ingilizce bir site yapıp eklesek reklamları yayınlamamıza izin verirmi ? yoksa ayrı bir panelmi açmamız gerekir ?