ByMetiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üstadım Ben bundan 10 sene önce Oruç ayının Temmuz ve Ağustos'a denk geldiği aylarda Manisa'da çalışıyordum. O zamanlar hava sıcaklığı 40 Dereceye yakındı. 30 gün boyunca hem oruç tuttum hemde işimi yapmıştım. Ha çokk zor geçiyordu o ayrı.Şimdi masa başı çalışıyorum. Oruç ayında zaten sahura kadar uyumuyorum.Suhur yaptıktan sonra Saat 10:00'a kadar yatıyorum. Geriye kalıyor 8 9 saat. Bunun 45 dakikasını kardio olmadan omuz, sırt, karın çalışsam yavaş yavaş terlemeden yineden ilerleyen yaşlarda böbret yetmezliği sorunu oluşur mu ? Amacım karın bölgesindeki yağları yakmak
Hocam selam, ben de Manisa'da yaşıyorum. Oruç tutarken iş yapmak ile, oruç tutarken spor yapmak bambaşka şeyler. Yağ yakımını hızlandırmak oruç döneminde oldukça mümkün ancak bunu kontrollü ilerletmeniz gerekiyor. Sizlere tavsiyem, sahurunuzu yapın, uyuyun ve uyanın. Eğer evde olacaksanız acıkmayı bekleyin. Acıktığınız ilk 1 saatlik dilimde anında sporunuzu yapın. O süreçte henüz tüm enerji kaynakları yakılmadığı için su ihtiyacınızı midenizdeki besinlerden bir nebze de olsa alırsınız. Eğer işe gidecekseniz sabah uyanır uyanmaz yapın sporu. Açlıktan 2 saat geçtikten sonra sakın yapmayın. Çünkü tüm besinlerin sindirimleri tamamlanmış, bomboş hale geliyorsunuz. Bayılabilirsiniz de yani. İftara yakın 18.00 gibi spor falan yapmayın.