Dehidratasyon ve hipoglisemi sorunları olabilir hocam. Normal günlerdeki gibi aynı düzeyde ki antrenman yerine en azından ilk gün kendinizi alıştırmanızı öneririm.

Bu arada bende intermittent fastingçilerden biri olarak 20 saat aç kalıp spor yaptığım zamanlar oldu ancak burada ki olay suyun eksikliği IF`de su içersin yemek yemezsin ama Ramazan Orucu bam başka. Vücut için su gerçekten önemli ve dehidratasyon büyük bir sorun