Decentralized adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
AI var mı hocam, Point olarak değil de sentiment olarak paylaşılabilirse daha güzel olur. Positive negative gibi

PHP sanırım yetersiz kalıyor PY mi kullandınız?
AI yok üzerinde çalışıyoruz fakat dil çeşitliliği ve doğal dili kapsadığı için şuan zor.
Şuan için Nodejs kullanıyoruz.