Ta çocukluktan bayramda aşırı baklava bindirmesine müteakip baklava tarzı şerbetli tatlılardan huylanır olmuştum. Çok fena şekerim düşmedikçe yemezdim. Sonra bir ara deniyim lan şunu bırakmayı sigarayı bırakamıyorum dedim 2-3 gün sonra bir bardak şekerli çay içeyim dedim dayanamadım öyle bir ağır geldi ki bir daha denemedim öylece bırakmıştım. Gerçekten çok faydalı oluyor.