MarsMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben şunları atıp uygulamayı sildim hocam birkaç yıl beklemeyi düşünüyorum sizce nasıl?

(birkaç gün önce aldığım ekran görüntüsü)
500 $ lık bir sepet hayırlı olsun. BNB alın derim ve ETH