Newyork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam peki Ayı piyasası 2 sene sürse nolacak yani boğadan ziyade Dipteyken bunları alıp bekleseydiniz daha iyidi sanki, Ytd
2 sene sürerse 3 sene beklerim hocam ☺