MarsMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben şunları atıp uygulamayı sildim hocam birkaç yıl beklemeyi düşünüyorum sizce nasıl?

(birkaç gün önce aldığım ekran görüntüsü)
Hocam peki Ayı piyasası 2 sene sürse nolacak yani boğadan ziyade Dipteyken bunları alıp bekleseydiniz daha iyidi sanki, Ytd