tepeden girilmez ki, baktın ki %10 üzeri haftalık bazda yükselmiş girmeyeceksin. Misal wink coin var 1 haftadır %20 gidip geliyor al sat yaparak kar elde etmek mümkündü. Tepeden girenler beklemede! Grafikler işe yaramıyor coinlerde