_cihatayan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir.
Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir.
Ve sevecekse sevilen; O hayat her şeye bedeldir.
İyi bekleyişler

Bugün reklamları kaldırdım. Bir kaç gün de böyle bekleyeceğim.