Konuya bakmadım, haklı haksız bilmiyorum da sırf şu polemikler, tartışmalar yaşanmasın diye şikayet konularına yorum yapılması engellendi, siz tartışma konusu açmışsınız hocam. Bu durum size olumsuz yansıyabilir, yok yere banlanmayın.