dtah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adet değerleri sıfırın çok çok altında olduğu için almışsınız belliki. sistem tam olarak o şekilde yürümüyor yani her coin 1 dolara ulaşamaz. bol kazançlar.
Alakası bile yok, nerede yazıyor bu coinler 1$ olacak diye

1$ olması demek x1000000000 demek baya boş yapmışsınız.

Töbe ya neyse sinirlenmeyeceğim, size de bol kazançlar.. Bunu daha sonrasında göreceğiz zaten.

Ülkedeki herkes ekonomist olmuş 😒