Kenarda cüzi bi miktar yok sayabileceğim param var. Özelden yatırım tavsiyesi verebilirsiniz

hiç kafam çalışmıyor bu coin işine. İlk alışım olacak eğer alırsam
Hocam konuda yazdıklarımı inceleyin isterseniz özel olarak tavsiye vermiyorum, zamanında aynı birisi sizin gibi yazdı söyledim 45 bin tl gibi bir para attı, coin %50 düştü bu gitmiş bozmuş geldi bana 10 saat söylendi, bekleseydin dedim ben elimde hala tutuyorum dedim. 1 hafta sonra coin 4x değerlendi yazdım adama noldu reis diye sen bana bozma demedin ki diyo haram olsun hakkım diyo sanki sordu bana da 😒
Hocam bu borsalar güvenilir mi? Ben biraz güvenmiyorum da. KYC gerekli mi? UNİSWAP üzerinden alırım büyük ihtimal. Teşekkür ettim
Sağlam borsa.