Merhaba. Bu gece ikinci sorumla rahatsızlık veriyorum.
Çok aradım ama bulamadığım için sormak durumunda kaldım.

R10 profilimize tıkladığımızda Avatarımızın altıda bir internete sitesi yer alıyor. Onu nasıl değiştiririz?