Merhaba R10 ailesi
ben 21 yaşında genç bir arkadaşınız kardeşinizim.Forumda 2. ayım diyebiliriz. Kurumsal olarak çalıştığım bi yer yok. Google ads(adwords) reklam hizmeti veriyorum(önceden şirkete bağlı olarak veriyordum) sonra forumda bu hizmetinde verildiğini gördüm e bende yapıyım dedim. sorunsuz olarak çalıştırarak ve forumda taban fiyattan hizmet vermeye çalışıyorum.(legal sektörler için)
Fakat öyle bir durumdayım ki reklam hesaplarımı artık googlede az hizmet verebilen arkadaşlardan seçip işleri daha iyi gitsin en azındanda hesaplar boşa gitmesin diye onların sitelerine reklam çıkıyorum onlardan habersiz Forumda bu işte adını duyurmuş güzel iş ve hizmet veren arkadaşlar abilerde görüyorum ama anladığım kadarıyla bu işi yapabilmek için adını duyurmak gerekiyor bu durum öyle mi ? veya olabilmek için kuralların dışına çıkmadan ne yapmak gerek sizce ? nasıl yol izlemeliyim şaştım kaldım doğrusu. Öyle içimde ukteydi haftalardır burda dile getirmek istedim hatam varsa affola hayırlı geceler