Hocam bence bu coinde sabır önemli 0.45 de alıp 0.43-0.42 düşünce aa gitti gidecek diye satmayın yüksekten de almayın . Twitterda Youtube da falan baya yorumcu var dinleyin ortak coinlerine yatırın derim