Bu aralar aktarmada biraz yavaşlama varmış. Bir de tutar yükseldikçe aktarma süresinin uzadığını duydum. (Telefon ettiğimde öyle söylemişlerdi) Herhalde önce düşük tutarları onaylıyorlar.
Zaten telefon edersen direk işlemlerde yavaşlık vardır tarzında bir bant kaydı çıkıyor.