evet eski ismi xmd coindi sabıkalıydı bildiğin ponzi sistemiydi hacklendiler ve tüm kimlik kyc bilgileri açık şekilde internette yayınlandı xmd ekibi bir şey olmaz gibi komik bir açıklama yaptı sonra isim değiştirdiler fakat kurtarmaz altında saçma sapan ponzi bir sistem var..arzı inanılmaz fazla 21 milyarlık arzı var ve masternode tutanlar bedavaya aldığı coinleri markette direkt satıyor devamlılığı yok saçma sapan ethereumdan daha iyiyiz gayreti içerisinde girmiş eth'i bırak marketteki en kötü projenin bile yanına yaklaşamayacak kadar kötü bir proje..övündükleri konu ise çok hızlı transfer hatta kendi deyimlerine göre dünyanın en hızlı transferi fakat artık transfer işlemleri eth hariç çoğu ağda çok hızlı anlık ilerliyor..fakat dünya'nın en hızlı transfer işlemini yaptıklarını nasıl kendilerinden emin bir şekilde iddaa edebiliyorlar bu konuyla ilgili açıklamaları yok hiç algo ile avax ile kıyasladıklarını görmedim kaldıki dexchain denilen ağda ne kadar işlem yapılıyor ki yavaş olsun..algodaki avaxtaki ya da ne bileyim x coinde saniyelik milyonluk transferler dönüyorken bu saçma sapan dexchain denilen yapıda ne kadar işlem dönüyormuş merak ettim..bana kalırsa scam ve ponzi bir proje her yerden de belli oluyor..inanılmaz hacimsiz..100.000 TL yatır anlık %30 düşüp çıkabiliyor satmaya kalksan satamazsın o kadar parayı satacak emir bile yok anlamsız bir proje markette yüzlerce coin varken ölsemde almayacağım bir coin.