Abilerim hocalarım bir sorum olacak.

biz eskiden restourant işletiyorduk pos makinası kullanıyorduk haliyle. Dükkan kapandı 2 sene önce şimdi pos makinasını satma kararı aldık ancak dükkanın işletmesi bize aitti geri kalan her şey başka tanıdığımız birine aitti yani pos makinasında fatura kesince onun ismi çıkıyordu. biz şimdi o isimle kavgalıyız. Bu pos makinasını nasıl satarız ? illa onun onaylanaması mı gerekiyor