Blanus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kaşıntı yoksa çok ciddi bir problem yoktur inşallah pc/telefon v.b den oluyordur. göz kuruluğu olabilir geçmiş olsun göz doktoruna görünmekte fayda var hocam
Teşekkür Ederim, Yok Hocam. Mevsimsel Olabilirmiş. Göz Kuruluğu Hiç Yaşamadım. Doktora Görüneceğim.. 🙏