Zaox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Detaylı bilgilendirme için çok teşekkür ederim şuanda bir kaç video izliyorum gerçekten ilgimi çekti
birde bir şey sormak isterim akvaruyumu daha uygun fiyata alacabieceğim bir yer var mıdır ?
internetteki fiyatlar çok değişken aslında
İnsanlar bir heves ile başlayıp sıkılıp 3 5 aylık ekipmanları satıyor. Sahibinden veya Facebook akvaryum gruplarında uygun fiyatlara yepyeni ekipmanlar bulabilirsiniz. Balıklarıda face gruplarından almanızı tavsiye ederim. Petshopta 75 liraya satılan ciklet balıkları gruplarda 10 liraya satılıyor 😂