enessozbek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ozman akvaryumu alacaksınız içine bir iç filitre almanız yeterli olur gerisi sizin zevkinize kalmış sete baktım yani japon için ideal bir set olabilir ama 170tl ye petsohp a gidip kendi isteiğinize göre daha iyi akvaryum kurabilirsiniz ayrıca ordaki renkli taşları kullanmanızı önermem yani bazen sıkıntı yaratabiliryor balıklar için
Tamamdır hocam çok teşekkür ederim bi ön bilgim oldu