Zaox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam japon balığı almak istiyorum aslında,aklımda 50 cmlik bir akvaryum ve motor ve dekarosyon var aslında

şyle bi set gördüm hocam birde :https://www.trendyol.com/ans/full-ha...ari-p-73436361
işe yararmı acaba
ozman akvaryumu alacaksınız içine bir iç filitre almanız yeterli olur gerisi sizin zevkinize kalmış sete baktım yani japon için ideal bir set olabilir ama 170tl ye petsohp a gidip kendi isteiğinize göre daha iyi akvaryum kurabilirsiniz ayrıca ordaki renkli taşları kullanmanızı önermem yani bazen sıkıntı yaratabiliryor balıklar için