Öncelikle akvaryum kurmak istiyorsanız paranız olması lazım çünkü baya masrafı oluyor önce beslemek istediğiniz balığı seçmeniz lazım japon felan düşünüyorsanız bakımı basit olur pek malzemeye gerek duymazsınız ama ciklet tarzı balıklar düşünürseniz çok daha fazla malzemeye ihtiyacınız olur yani öncelkile su değişimi fazla yapmamak için ya dış filitre almanız gerekiyor yada sump sistemi kurmanız gerekiyor bunlar olmazsa su değişimi çok yapmanız gerekir akvarumun içinde ısıtıcı ihtiyacınız da mutlaka olacaktır büyüklügüne bağlı olarak sonrası size kalmış içine kum alırsınız süs alırsınız veya hava motoru ve hava taşı alıp akvaryumda görüntüyü güzelleştirebilir ve hayvanların daha çok oksijen almasını sağlayabliirsiniz ha eğer fazla para harcamak istemiyorsanız akvaryuma basit bakımı kolay balık alıp bir iç filitre ile de bakabilirsiniz
hocam japon balığı almak istiyorum aslında,aklımda 50 cmlik bir akvaryum ve motor ve dekarosyon var aslında
şyle bi set gördüm hocam birde :
https://www.trendyol.com/ans/full-ha...ari-p-73436361
işe yararmı acaba