Tam olarak öndeki 2 dış arasında köprü yaptılar, dolgu rengi dişlerle hemen hemen uyumlu uzaktan asla belli olmuyor. Yani amalgam dolgu kullanmadığı sürece sıkıntı olacağını sanmam ama diğer dolgular ücretlidir muhtemelen emin değilim.