Ben şöyle tahmin ediyorum Erdoğan'ın söylediklerinden anladığım kadarıyla:
7 mayıs cuma günü akşam yasak başlar, 19 Mayıs Çarşamba günü yasak biter. Çünkü bu tarihler arasında toplam 4.5 iş günü var, kalan günler hep bayram ve tatil.
12 günde vakalar neredeyse sıfıra çekilir. Sonra turizm vs hareketlilik başlar. Bunu da Erdoğan'ın bayram sonu herşey güzel olacak sinyaline yönelik düşünüyorum.
Tüm ramazan boyunca kapanma beklemiyorum. Yine de tam konuşmak yanlış tabiki, her an herşey olabilir.