nmnkra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O halde sorunların tümü ölçeklendirme ile ilgili?
zıplama butonu hariç bende 11 tane ünlem işareti vardı dikkate almıyordum çalışıyor diye komut onlarlada ilgili sanırım onlarıda düzeltecem