Ocak ayından beri yaklaşık 50x yapmış, çoktan satılması ya da kar alınması gerekirdi. Tutabilecek destek kırılmış, Fib 0.618 bölgesi de tutamamış, günlük kapanış bu bölgenin altında olursa düşüş devam edebilir. YTD.
Uzun vade ne diyosun hocam?
Teşekkürler.